Oplossingsgericht werken aan sterke klantrelaties als Accountmanager bij Gflex!

  • Nijkerk
  • 32-40 uur
Ik heb interesse

Reageer vandaag nog!

Dit kun je verwachten

  • Een salaris tussen de €3.200,- en €4.500,- bruto per maand op basis van 40 uur en op basis van jouw werkervaring
  • Een auto van de zaak, laptop, telefoon en werken in een moderne werkomgeving
  • Je komt terecht in een klein, hecht team en wordt ondersteunend door een sterk technisch team
  • Flexibiliteit, vrijheid of ontwikkelen in je functie? Alles is bespreekbaar!
  • Klanten adviseren naar (veilige) oplossingen en het onderhouden van relaties uit verschillende  branches
  • Bij ons staat gelijkheid, betrouwbaarheid en humor centraal!

Ons verlanglijstje

  • Jij hebt MBO werk- en denkniveau en een rijbewijs B
  • Affiniteit in de ICTbranche
  • Oplossingsgericht, commercieel en innovatief, dat ben jij!

Wij zijn Gflex uit Nijkerk, dé expert in het oplossen en voorkomen van ICT- en cyberproblemen. Ons team van ICT-experts pakken elk uitdagend vraagstuk op. Verouderde apparatuur? Onjuist geïnstalleerde software? Of gebrek aan beveiligingsupdates? Wij zorgen ervoor dat onze klanten altijd en overal veilig kunnen werken. Naast cyber security weten klanten ons ook te vinden voor private cloud, werkplekbeheer en ICT-beheer. Onze dienstverlening is snel, volledig en kundig!

De sfeer op de werkvloer is laagdrempelig en persoonlijk. We zijn ondernemend: samen zoeken we naar de beste oplossingen! Het team is bijna zelfsturend. Naast werk voor de klant, heeft elke collega een interne taak zoals trainingen inplannen, routers controleren of nieuwe trends onderzoeken. Bij ons staat jouw ontwikkeling voorop! Jij krijgt regelmatig trainingen, goede begeleiding en middels een POP-gesprek onderzoeken we jouw ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden. Ook voor gezelligheid wordt gezorgd: elke vrijdag wordt er een lunch geregeld!

Ik heb interesse
Aan het werk bij GFlex

Zo ziet je dag eruit

8.30
Je start de dag met een kop koffie, maakt een praatje met je collega’s en verwerkt de e-mails die binnen zijn gekomen. Je beantwoordt een aantal technische vragen en bereid je afspraak van 11:00 uur voor.
11.00
Tijd om op pad te gaan. Je hebt een afspraak bij een gas- en oliehandel in Putten. De klant gaf aan dat er e.e.a. in het bedrijf is verandert en wil graag jou advies inwinnen over de ICT-Service. Deze klant ken je al een tijdje, dus eerst wordt er uitgebreid bijgepraat. D.m.v. de juiste vragen te stellen zoeken jullie samen naar de juiste oplossing, zodat je een passend advies kan geven voor de volgende stap.
12:00
Dat was weer een goede afspraak! Je hebt de opdracht gekregen om een nieuw pakket op maat uit te werken. Hiervoor ga je eerst op kantoor overleggen met de collega's van de technische afdeling. Aangekomen op kantoor staat eerst jouw lunch al op je te wachten, want vrijdag is patat-dag!
13.00
Na de lunch loop je naar je collega's om e.e.a. te overleggen over de klant van vanmorgen. Samen werken jullie aan een passende oplossing. Nu alle technische onderdelen op papier staan is het tijd om een offerte maken. Deze wil je voor het weekend nog versturen!
14.30
Je krijgt een telefoontje van een vaste klant. Na eerst bijgepraat te hebben vertelt hij dat er steeds een foutmelding verschijnt op zijn display. Dat is een vraagstuk voor je collega's van Support. Je schakelt de klant door en spreekt af om binnenkort snel weer een bakkie te doen!
15.00
In de mail komt een offerte aanvraag binnen van een zorginstelling uit Leusden. Ze zijn opzoek naar een partner voor Cyber Security. Om een goed beeld te krijgen bel je de klant om een aantal aanvullende vragen te stellen. De klant heeft een aantal complexe vraagstukken, dus je stelt voor om volgende week samen een bakkie te doen. Nadat je een datum hebt gepland en de klant gedag hebt gezegd, noteer je de gegevens en bereid je alvast e.e.a. voor.
16.30
Voor volgende week staan er weer mooie afspraken in je agenda, maar eerst genieten van het weekend! Je ruimt je spullen op en zegt je collega’s gedag. Tijd om naar huis te gaan!

Tijd voor een bakkie

Vind jij het leuk om van begin tot eind betrokken zijn in het (verkoop) proces? Ben jij een echte aanpakker, zie jij uitdagingen als kansen en krijg jij een kick van het juiste advies geven aan onze klanten? Word onderdeel van ons betrokken en hechte team. Als Accountmanager bij Gflex houd jij onze relaties warm en zorg je dat nieuwe klanten zich snel thuis voelen. Ben jij de Accountmanager die vertrouwen uitstraalt naar de klant? En heb jij altijd je woordje klaar? Neem dan contact met ons op.

Kom werken bij het team van GFlex

Ik heb interesse

Vul dan hieronder je gegevens in. Wij nemen contact met je op om een afspraak maken.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
WhatsApp met Gerwin van GFlex

Ik wil nog meer weten

Heb je vragen, wil je meer weten of twijfel je of je geschikt bent? Stuur Gerwin een WhatsApp op 06 51 51 01 46 of mail naar gerwin@gflex.nl.